OT: Thunderbird přetažení adres z Outloock express

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Říjen 15 13:38:32 CEST 2010

Přeneste jen soubor ABOOK.MAB, je v profilu v ceste jak jsem psal drive.
Ostatni soubory neprenasejte.
V tom MozBackup se da zvolit co chcete zalohovat a obnovit. Asi jste dal
i nastaveni.

Martin Hanek