OT: Thunderbird přetažení adres z Outloock express

Pátek Říjen 15 13:26:50 CEST 2010

  Dobrý den, stala se mi taková věc. Našel jsem perfektní jednoduchý
postup na přetažení kontaktů z outloock z druhého počítače. .
Nainstalovat Thunderbird i na tom starém, přetáhnout z Outloocku adresy,
programem Mozbackup zazálohovat a z tohoto souboru na druhém počítači
obnovit. Sice mi tam nastavené účty zůstaly a fungují, ale v levém
sloupci nejsou vidět. Zobrazují se jen místní složky. Když otevřu
nastavení účtů, složky Odeslané, Přijaté, ... se přepsaly na anglické.
To by mi až tak nevadilo, jen kdyby byly vidět. Co s tím? Už mě napadlo
- kdybych program přeinstaloval - pomohlo by to? Nezapomene adresy?

Anděl