OT: LHC

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Říjen 12 08:36:02 CEST 2010

Zdravim,
  ja celkem chapu fyzikalni smysl, jen mi neni jasne to numericke vyjadreni - ze proste 1000 nano je piko, to by podle mne nemelo byt. I dle toho vykladu s tercem je patrne, ze to cislo (= plocha) by melo s casem KLESAT, ale ono pritom numericky STOUPA a pak bum, rad klesne 1000x. Tomuhle nerozumim.
  Pavel