Pripojeni GPS modulu k AIS radaru

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Pondělí Říjen 4 15:46:02 CEST 2010

Zdravim,
ja pouzivam k AIS prijimacu (pripojenom k PC cez RS232) GPS Navilock
pripojeny cez USB (v podstate cez RS232 cez zabudovany USB-to-RS232
prevodnik). Vsetko musi byt na rovnakom protokole NMEA (to treba
nastavit v konfiguracnom programe ku GPS, casto totiz GPS prijimace
komunikuju prednostne v nejakom proprietarnom protokole, ale zatial
vsetky co som mal v rukach vedia prepnut aj do NMEA). Musi to byt aj na
rovnakom bitrate (tusim 38400).
Nerobi to ziadne problemy, ten NMEA protokol je jednoduchy a do praxe
vyborny.
Peter Tesar.