OT: Zase FVP, (bylo RE: Motorky pro solarni hracky)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Říjen 4 14:37:38 CEST 2010

 4.10.2010, 14:26:32

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
azehw napsal:

> Proč taková zelenofanatická reakce?
> V čem je problém "ekologické likvidace" plastů a trochy křemíku?
> Jak se "ekologicky" likviduje hliníkový odpad dnes? Nevidím v tom žádné
> problémy.
Polychlorovane bifenyly byly take sveho casu povazovane za neskodne.
Dneska, mit nekde v rozvadeci stary kompenzacni kondenzator s naplni
PCB je snad horsi, nez tam mit atomovou bombu.
To stejne napr. azbest.
S FVP to klidne muze byt stejne.

> Proč by se měly likvidovat fungující panely, byt s nižší účinností a proč by
> je kterákoli firma nemohla prodat? Naco jakýsi další "fond" ??? Další tunel?
> Je jich málo?
Atomove elny take musi vytvaret fond na svoji likvidaci. Takze nechat
zelene magory, aby ochutnali i vlastni medecinu, se mi nejevi jako
uplna blbost.

> Životnost FV panelů nekončí datem, které předepisují pseudoekologové, ale
> jde o postupný pokles výkonu, ne?
> K té "další generaci", ne že další nebude umět. Už je hotovo. Jak vidíme
> dnes  a denně, ani současná generace lidí u koryt neumí, nebo lépe řečeno
> nechce umět počítat. Jinak by k žádným tolik dramatizovaným dopadům FVE na
> ceny nedošlo.
> A o vznik firem, s oprávněním "ekologicky" likvidovat FVE panely, nemám
> obavy....
O vznik firem s opravnenim, tedy i patricnou cenou take obavy nemam.
Ale mam obavy nemale, kdo tu cenu zaplati, kdyz vlastnik FV elny, v
okamziku, kdy se jeji provoz prestane vyplacet "zkrachuje".