PIC 24,32 nebo ARM?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 29 16:01:51 CET 2010

> Lenze studujem
>advaced timer 1 a ten ma cca 70 A4
>dokumentacie ktoru povazujem za o dost horsiu ako je ta k DSPIC pripadne
>AVR. Chvilkami mi to pripomina diplomovku ze pisu len aby toho bolo vela.

Pfuj, tak presne tento isty pocit v tychto dnoch zazivam pri studiu ineho ARMu, a to aj v tych castiach co pochadzaju priamo od ARMu. Amatercina a copy-paste, ocividne so zamerom ohurit poctom stranok. No a samozrejme spusta dolezitych detailov je spomenuta len vagne, nehovoriac o ukazkovych kodoch od vyrobcu, ktore su napisane v rozpore s tym malom co v tom manuali je. Bleeee.

Zlate intelovske manualy, strucne, prehladne, k veci.

wek