PIC 24,32 nebo ARM?

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Pondělí Listopad 29 15:48:13 CET 2010

Problem s luminary micro je ze este donedavna neboli kupitelne v rozumne
malom  mnozsvte u vacsiny dodavatelov (viem lebo som ich zhanal kde kupit).
Okrem toho TI mal hrozne vypadky na produkcii MCU, aky je stav teraz neviem.
Ale uznavam ze tie army ma zaujali bohuzial pre nedostupnost som sa aj o
ne zaujimat prestal. V podstate posledne 3 dni si osahavam STM32,
rozbehat zakladny kod ok.
Co sa deje v inicializacii som pochopil aka je architektura chapem
blikat ledkou ces systick timer je relativne v pohode. Lenze studujem
advaced timer 1 a ten ma cca 70 A4
dokumentacie ktoru povazujem za o dost horsiu ako je ta k DSPIC pripadne
AVR. Chvilkami mi to pripomina diplomovku ze pisu len aby toho bolo vela.

PA