PIC 24,32 nebo ARM?

Jozo svk421 na zoznam.sk
Pondělí Listopad 29 07:47:42 CET 2010

> K  programovadlum, pri hledani ceny C32 jsem narazil na nejake info o programovadlech a jak PICKIT3 tak ICD3 jsou pase a Microchip doporucuje , tedy spise za vrchol nabidky povazuje Real Ice, pravda 500$ :-).

RealIce je uz cca 4 roky stary, ma zlozitejsi hw ako ICD3, lebo
podporuje navyse trigrovanie externymi sondami, trace, pripadne LVDS
predlzenie kabla medzi procesorom a debugom. Trace bola fajn vec, ked
som robil v asembleri pre PIC16 na full hw emulatore, ale tu je to viac
menej nepouzitelne. Rychlost je rovnaka ako u ICD3. Takze pre 99% ludi
nema vyznam vyhadzovat za RealIce peniaze navyse.

j.