Odolnost 1-wire proti ruseni

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 25 20:21:59 CET 2010

To mate pravdu, radeji to taky natahneme tam a zpet. Z vlastni
zkusenosti ale muzu rict, ze pokud to neslo, tak byla odbocka i 20m, i
kdyz ted nevim jak byla dlouha hlavni vetev a bez zakonceni to jede bez
problemu.
Zakoncovaci odpory mame pripojitelne ve vsech zarizenich, ale co se
pamatuju, tak jsme je za posledni leta nepripojovali. Jak jsem ovsem
psal, pouzivame 3 vodicove vedeni, kde treti vodic je pres 100R pripojen
na GND pro vyrovnani potencialu.

Martin Hanek