Re: Re[4]: Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Listopad 24 08:08:59 CET 2010

V souvislosti s tim hygienikem viz. nize jsem si vzpomel na jednu reportaz,
ktera sla asi pred 14 dny v TV. Nekde u nas postavili dojiciho robota, ktery
sam zajede pod kravu, vyhleda struky a pripoji se na ne a nasledne kravu
podoji.
Kdyz pominu, ze to bylo pomale, ze to stalo nejaky ten milionek, tak mi
napadlo, kdo te krave to vemeno a ty struky ocisti. To tam nejak chybelo.
A jestli to dokaze samo zajet pod dalsi kravu. A taky to musi byt pripojene
na "mlekovod" takze to za sebou musi tahat kabely, hadice...
Mozna kazda krava bude mit v kotci svuj vlastni dojici pristroj ?
Jindra Polivka
Z diskuze je krasne videt jak jsme zdegenerovany. Hlavni hygienik ma hruzu z
automatu na mleko, ale napriklad to, ze se smes sojove mouky, dusitanu
sodneho, butylhydroxytoluenu, cyklamatu, asi cesti polyfosfatu, antioxidantu
a asi ctyrech umelych barvv prodava jako "mastny vyroek" ho nechava zcela
klidnym.
Pravdepodobnost, ze dostanete tasemnici je zvlaste u hoveziho stejna jako,
ze vyhrajete druhou ve sportce a pokud si maso na tatarak udelate sam, je to
skoro vyloucene. Boubel tasemnice ma cca 1cm a je mlecne bila, coz v
cervenem mase snad ani nejde prehlednout.

Na zaver jedna otazka, ci deti nepotkate na alergologii ci astmatologii?
No cikanu. Cim to?

Jirka