Re: Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

Úterý Listopad 23 21:09:15 CET 2010

2010/11/23 Pavel Troller <patrol na sinus.cz>:
> Zdravím,
>  a proč by nám to mělo vadit, když se to takhle dělalo už od vynalezení
> pastevectví, což už pár tisíc let bude, a lidstvo nevymřelo ? Člověk není
> stavěn na konzumaci sterilní potravy a jeho přirozená imunita si s ledasčím
> poradí, ačkoliv v médiích možná slyšíte opak. Velmi rád již leta konzumuji
> řadu potravin s cedulkou "určeno k tepelné úpravě" i bez této úpravy či jen
> s minimální a ještě jsem mezi živými :-). Jinak bych byl ochuzen o oblíbený
> tatarský biftek, marinovaného lososa, vepřová játra po anglicku (a ta jsou
> [...]

Tak toho syrovýho nebo polosyrovýho masa bych se bál, kvůli parazitům
jako je tasemnice a kvůli breberkám jako je nemoc šílených krav.

Kromě toho ten tatarák je mi od pohledu odpornej a pokud se pamatuju,
tak jsem ho i chutnal - a chutnal mi stejně jako vypadá ;-)

Pavel Kadečka.