Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 23 13:34:04 CET 2010

Sice jsem to nejedl, ale můj děda mi vyprávěl, že si dělali něco jako
tvargle tak, že tvaroh osolili a okmínovali, zalili pivem, zavřeli do
zavařovačky a nechali zrát, ale už nevím jak dlouho, bylo mi tak 10-12.

----- Původní zpráva -----
Od: "Dawid Ferenczy" <ferenczy na volny.cz>
Puvodni  zprava  "Re: Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)"

HCi> Pamatuji  ze  moje babicka to uz nepouzivala na maslo, ale delala
HCi> nejakou pomazanku z tvarohu (ala rozhuda), ktera se musela nechat
HCi> zrat (pri spravne teplote) a stalo v predsini (pruchozi takze tam
HCi> byl stale pruvan).

HCi> RV

Nebyl  to  ten  jakoby  zkazeny  tvaroh?  Ze svych mladych let si take
pamatuji,  jak  babicka  delala  nejakou podobnou pomazanku s kminem v
kameninovem  hrnci.  Vim, ze mi to dost chutnalo a ze jsem se s tim od
te doby uz nesetkal. Vite nekdo, jak se takova pomazanka pripravuje?