Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Listopad 21 06:41:49 CET 2010

Jestli se nepletu tak voda nebyla uvnitr hrnce s maslem, ale hrnec byl
dvojity (dve nadoby v sobe) a v tom vnejsim byla voda nalita jen par cm.
Takze mokra kamenina vzduch dovnitr nepustila. Jestli bylo viko
zatesnene drazkou s vodou nevim.
Ten hrnec se prave do sklepa nedaval. Pamatuji ze moje babicka to uz
nepouzivala na maslo, ale delala nejakou pomazanku z tvarohu (ala
rozhuda), ktera se musela nechat zrat (pri spravne teplote) a stalo v
predsini (pruchozi takze tam byl stale pruvan). Babicka uz nemela tu
original nadobu a tak to resila kameninovym hrncem bud stojicim v misce
s vodou a nebo dala pomazanku do hrnecku a ten stal ve vode uvnitr
kameniny. Podle toho co mela zrovna po ruce.

RV