Re: DVB-T tuner s nahráváním

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 10 15:22:41 CET 2010

 10.11.2010, 15:18:02

".avi" je kontejner, ktery muze obsahovat ledacos, treba video
kodovane podle nejakeho mpeg standardu.
A pokud potrebujete vysledny soubor s priponou .mpeg neni treba to
enkodovat, staci zmenit kontejner coz i na dnesnidobu dost slabej PC
zvlada rychlosti radove 0,5GB /min. Takze celkem bez problemove.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz