[OT] PC bez VGA out

Středa Listopad 10 11:53:37 CET 2010

Nestačí, že nám z počítačů sebrali LPT port. Nestačí, že nám berou COM
porty. Oni už nám berou i VGA konektory!

Osobní čerstvá zkušenost, počítač Dell Precision R5400 (do 19" racku)
má vzadu jen 2x Display Port (DP), do dnes jsem nevěděl, že něco
takovýho existuje a v krabici jsou jen redukce na DVI-D. Asi po
půlhodinovým telefonátu do Dellu (způsobeným mj. i tím, že jsem se
furt dostával ke špatnýmu člověku, protože automat mi dává na výběr:
máte-li stolní PC nebo notebook, stiskněte 1, máte-li server,
stiskněte 2 - a podle mě to má blíž k serveru) a kde si mě přehazovali
jak horkej brambor a kde mi každej další člověk poradil tu samou
geniální myšlenku: použít redukci z DVI na VGA - což samozřejmě nejde,
protože počítač nemá DVI-I - mi konečně někdo prozradil, že se jedná o
"displayport" a že existuje i redukce na VGA. A ať si ji seženu v
nějakym e-shopu, protože oni ji nevedou - což kecal nebo spíš to asi
nevěděl, taky ji prodávaj:

http://search.euro.dell.com/results.aspx?s=pad&c=cz&l=cs&cs=RC1077928&k=470-11404&cat=all&x=0&y=0

Zřejmě to není jen hloupá redukce, ale je v tom i nějakej převodník.

Co nám asi z těch kompů seberou příště?

Pavel Kadečka.