*****SPAM***** RE: 12V DC -> 3V DC

JD jirkonf na seznam.cz
Středa Listopad 10 13:26:54 CET 2010

  Zdravim,

dal by se pouzit treba

http://www.gme.cz/cz/adapter-sitovy-spinany-miniaturni-3v-1600ma-12v-800ma-
univerzalni-prepinani-p751-363.html

230V mam samozrejme take, kazdopadne ja ten fotak chci pouzivat jako malou
kamerku pripojenou k PC (composite video z nej jde do TV karty v PC, odkud se
bude streamovat na net), dostal sem ho zadarmo (nefunguje mu zaverka = fotky
jsou prepalene, ale jako kamera funguje velmi dobre), tak se mi moc nechce
vyhodit ~250Kc za adapter... Ani ta LM2575T-ADJ neni zrovna levna, a to jeste
potrebuju civku, diodu a dalsi smeticko okolo, LM317 bude z 12V topit jak
kamna a 5V uz zase bude malo...

 Dalsi moznost je vytahnout z kompu 3.3V a pouzit ty, tady bude mozna trosku
problem ze potrebuju aby fotak byl cca 15m od PC a nevim presne jaky ubytek na
takovym kabelu vznikne (na 0,5ku nebo 0,75ku cerveno-cernou klasiku z GM
myslim vychazel na 10-15ti metrech pri cca 1,5A byl ubytek kolem 1.7V jestli
si to dobre pamatuju, uz je to dyl co sem to zkousel, ale podle letmeho
propoctu to byla asi 0,5ka). Dalsi moznosti je vytahnout z PC 5V a srazit
seriovyma diodama na 3V. Potreboval bych aby to fungovalo idealne uz dneska,
asi zkusim tech 3.3 z PC a 0,75 kabel, zrejme nebude na skodu tam dat i
nejakou pojistku, kdyby se mi to povedlo zkratnout.

JDrozd

---