konec NiCd baterek?

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Úterý Listopad 9 10:02:52 CET 2010

Pokud odejde za 2 roky, tak je to v poho. Radsi vymenim baterku nez
jeste dobrou vrtacku. Bat. mi vysla na ?400?.
Doposud jsem vzdy kupoval nejakou vrtacku (jen kvuli baterkam) v akci v
makru (Decker, ..) tak za 1200,-
a vzdy to byla pro moje potreby pouzitelne vrtacka.

Posledni nakup uz me ale dost vydesil, protoze kvalita vrtacky (opet za
1200,-) je o poznani horsi.
Jeji puvodni baterky take trpi strasnym samovybijenim.
Takze jsem zvolil postup recyklace starsi kvalitnejsi + LiPol. :-)

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 9. listopadu 2010 9:45
Předmět: RE: konec NiCd baterek?

Mozno to nadsenie trochu opadne pretoze LiPol baterie starnu aj bez
pouzivania.
Takze ak je to na kazdodenne pouzivanie tak super. Ja vytahujem aku vrtacku
2x do roka
a vzdy je vybita :) takze ju nemozem hned pouzit ale musim cakat kym sa
trosku nabije.
Je na 18V takze nejaky 4 clankovy LiPol pack by ju uzivil.
V modeli lietadla na 3. rok je uz bateria LiPol nepouzitelna a to idem
lietat par krat
do roka. Dobre na tych bateriach je, ze ju plne nabijem a po roku je stale
100%.

j.