OT: LHC - zopar chlpatych obrazkov z pociatku vesmiru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Listopad 8 19:18:19 CET 2010

Zdravim,
  ja jsem si rikal, jestli to je skutecne jen pretavena diabolka nebo neco
lepsiho :-). A nemylil jsem se, ze je :-).
  A co takhle třeba plutonium, to je ještě za uranem :-). Ale řekl bych, že
politicky by to bylo ještě více na hraně...
  Zdraví Pavel