OT: LHC - zopar chlpatych obrazkov z pociatku vesmiru

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Listopad 8 18:43:33 CET 2010

mali sme malu oslavu pri prilezitosti zaciatku prosukcie zaciatku
Vesmiru a dozvedel som sa zaujimavu vec :-)
Ta mala olovenna peleta stoji viacej ako jej ekvivalent zo zlata. Celkom
som pozeral... Je to nejaky supercisty izotop ktory obsahuje len 208Pb.
Olovo sa pouziva lebo je trochu tazsie ako zlato. Na vyskumne ucely je
este lepsi uran, ale z politickych dovodov sa nepouziva :-)
b.