RE: OT Nafukovaci rozhledna - Jak zaslepit igelitovy rukavec?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 5 17:14:55 CET 2010

Na tý roli je toho víc, než jsem ochoten nosit ven:-)

Zatím zkusím těch 5 m, to je tak akorát aby to už stálo za vynaložené úsilí a zároveň abych si moc nenabil, když se to nepovede:-)

Svařování se mi nějak moc dobře nedařilo, vždy byl spoj děravej. Ne že by to vadilo (ventilátory zvládnou udržet tlak i v kusu, po kterém se asi rok šlapalo), ale byl bych raději, kdyby spoj alespoň na začátku vypadal dobře :-)

Kdyby někdo s většími praktickými zkušenostmi se svařováním podobných věcí poradil nějaké fígle, byl bych vděčen.

PH