OT Nafukovaci rozhledna - Jak zaslepit igelitovy rukavec?

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Listopad 5 15:07:40 CET 2010

	Nějak to svařit?
	Jinak podle toho, jak to popisujete, je to zahrádkářská fólie, kupoval jsem toho asi 7m pod bazén a vyšlo mě to něco kolem stovky (cena se určuje podle váhy, ne délky, ale možná jak kde). Takže si můžete dokoupit, abyste měl Eifelovku ;-)

	Aleš Zíka
	http://results.cz