OT: Patek, aneb vyuzijte vyfuk auta jinak

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pátek Listopad 5 15:39:54 CET 2010

Dobrý den,

možná si to už nepamatuju přesně, ale mám takový dojem, že upevňovací šrouby na disky se z bezpečnostních důvodů smějí mazat pouze
práškovým grafitem. Dokud jsem se o kola staral sám, dodržoval jsem to a se sundaváním (ani s upadnutím kola za jízdy :-D) jsem
neměl problém.

JF