SWR můstek - hledám návod ( bylo Wobbler s DDS)

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 31 22:33:59 CEST 2010

je to uplne obycajny mostik. Jeho vystup je ale diferencialny, t.j.
napatie na uhlopriecke, presne tak ako sme sa ucili v skole. Kedze su
diferencialne signaly trochu problematicke pre meranie pouzivaju sa tam
transformatory aby bolo mozne rozdielovy signal referencovat voci zemi.
To je cele kuzlo. Moze sa tam pouzit diskretny transformator, operak,
alebo balun z kusa vedenia.
b.