SWR můstek - hledám návod ( bylo Wobbler s DDS)

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 31 22:04:51 CEST 2010

Tak zařízení již mám - vypadá to velice pěkně.
Jen bych potřeboval k tomu postavit SWR můstek. Ideálně tak 1-500 MHz
Něco jako tohle:
http://www.webx.dk/oz2cpu/radios/swr-bridge.htm
ale  nenašel jsem podrobnější návod.
Taky se přiznám, že to moc nechápu. Klasický můstek ano,
ale ta úprava s nějakým vedením , aby to šlo mezi výstup a vstup
woobleru mi jasná není.
http://www.comsistel.com/HAM%20documents/SWR%20Bridge.GIF
-obrázek vlevo OK, ale ten v pravo :-(

JaKub