Koloidni stribro

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 31 09:48:43 CEST 2010

len ci to nie je tym ze to striebro musi mat aj urcitu strukturu, vsade
sa u pradla pouzivaju nanocastice (tm) a vsetko je v tom impregnovane.
Ked sa oskrabe kontakt asi to nema ten isty ucinok. Ono aj kus kolajnice
tazko zapalite, ale ked je to jemny prasok :-)
Ale casto dost urobi aj osobna hygiena :-)))
b.