Koloidni stribro

azehw azehw na volny.cz
Pondělí Květen 31 09:21:50 CEST 2010

Jojo, na mega ponožkové bakterie se musejí nasadit mega Ag částice :)
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek na tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 31, 2010 9:12 AM
Subject: Re: Koloidni stribro

To bylo první co mě napadlo:-) Ag nanočástice a v žaludku HCl...

Jinak jsem ale nedávno experimentoval s Ag pilinami v ponožkách. Bylo to
prakticky zadarmo, použil jsem staré kontakty ze stykačů. Než si na to
bakterie zvykly, byl účinek absolutně dokonalý.

PH

From: "Šula Miloš" <sula na rps.cz>
Prý je účinný jen proti jednobuněčným organizmům - váže se na nějaký enzym,
které produkují právě jen jednobuněčné organizmy a ty pak následně
odumírají. Bohužel se už nikde nezmiňují, že kolidní stříbro je nestabilní a
přechází např. na AgCl a další sloučeniny, které mají jiný účinek
působení...