OT patecni kviz

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pátek Květen 28 17:24:56 CEST 2010

On Fri, May 28, 2010 at 03:55:00PM +0200, Pavel Novotný wrote:
> Proc myslite, CO laser je infracervený laser, co jsem videl fotky lidi v IR
> oblasti tak kuze ma vice méne i v této oblasti stejnou barvu jako v beznem
> svetle, tudiz je vice mene bila a tudiz rozhodne nepohlcuje vse co na ni
> dopadne.
> Jak jsem zde jiz spocital, cele to je o reakcni dobe a tom jak rychlke
> dokazeme ucuknout, 0.2s bude spise zarudnuti, 0,3 jiz puchyr atd.

Tak o reakcni dobe to jiste je.
Jenom jsem reagoval na srovnani "zareni do prstu" a "ohrev dotykem od
male casti plochy pajeciho oka", ktere je predevsim samo ochlazovano
vedenim tepla samotnym dratem na medeny hranol a zarenim do okoli...
No a nakonec ta barva jak psal pan Hudecek uz po okamziku tak uplne bila
nebyla ;) Proste ten laser bude IMO asi o dost horsi nez pajeci oko
trafopajky.
Ale to byla jenom takova selska uvaha...
--
Zito