PC k TV

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Květen 25 06:25:30 CEST 2010

Taky bych doporucil jednoznacne PC, nemusi byt ani zvlast vykonne, pri
vhodnem vyberu skrine to tiche bude (ceny skrini jsou ovsem IMHO dost
ujete...)
Lituju, ze jsem kupoval HD satelitni prijimac, s tim Linuxem stale
problemy, soft neni hotovy ani po 2 letech, pritom do PC bych koupil
kartu za pulku a SW je hafo (tehdy jeste PC u TV nebylo).
Z hlediska flexibility to nema chybu. Blue-ray prehravac jsem z toho
treba  udelal za hodinu ;-)