Re: PC k TV

Halen Halen na seznam.cz
Úterý Květen 25 06:07:10 CEST 2010

HTML příloha byla odstraněna...
No já jsem to řešil samostatným HTPC - počítačem v ležaté ATX skříni
- stylu domácího kina. Je to tiché PC. Jsou slyšet pouze starší
disky co tam mám, časem si koupím velký tichý - moderní disk. Je
nutné si uvědomit, že bohužel neexistuje HDMI vstup do počítače,
rekordéru, atd.. existuje pouze HDMI vstup v receiveru (pro
přepínání zařízení) nebo televizích. Tudíž je lepší PC, z jednoho
prostého důvodu. Máte možnost nahrávání z různých zdrojů signálu. HD
satelitní vysílání, budoucí HD pozemní vysílání. Jenom doplníte/
vyměníte pci/pcie kartu za jinou.... Dálková ovládání existují a
jsou velmi propracovaná. Dneska i GUI programů pro HTPC jsou
uzpůsobena ovládání pomocí DO. Existuje DO- které umí zapnout
vypnuté PC. Když si nastavíte hybernaci, tak náběh PC je do 10
sekund. Počítačem přehrajete libovolný formát videa. Dnes lze
sledovat televizi - internetová rádia po internetu, i to je možnost,
kterou Vám pc nabízí. Bezdrátovou myš a klávesnici doporučuji.
Zároveň můžete brouzdart po netu, když budete chtít. Jakákoliv lepší
krabička k TV se blíží/překračuje cenu HTPC a v drtivé vetšině není
možná výměna střev. Existují třeba modely, kde lze dokoupit/vyměnit
tuner, doplnit disk, atd.. ale ta cena.

Honza