GPS navigace

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pondělí Květen 24 19:46:52 CEST 2010

> okamžiku, kdy si potřebujete vyrobit své vlastní mapy. Pak
> skutečně srovnáváte
> si nejspíš neuděláte. Každý musí uvážit, co přesně od
> navigace očekává, a

> Ako Wek napisal v inom prispevku: navigacia je hlavne o ludoch. Je to
> nastroj a nastroje si kazdy vybera podla svojej potreby ci podla
> moznosti. A hlavne tie nastroje treba spravne a primerane vyuzivat.
>
> Podla mna v sucasnosti uz nie je potrebne vyrabat si vlastne mapy.
> Respektive je malo dovodov na vyrobu vlastnych map. Ja osobne by som
> [...]

Jenže k získání bitmapových mapových podkladů nemusíte skenovat papírové mapy :-)
Chcete-li ortofotomapy, jiný způsob, než vlastnoruční výroba vám nezbývá. Ovšem máte pravdu v tom, že skenovat papírovou mapu pro
PDA s malým displejem by se mi taky nechtělo, proto využívám veřejné zdroje a používám PDA se 4" displejem :-)
Použiji MapyCZ a GoogleMaps, a udělám si mapu přesně podle potřeby, s tolika úrovněmi podrobností, kolik potřebuji. Koneckonců, jsou
oblasti, kde vezmete zavděk i satelitním snímkem :-)

JF