GPS navigace

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Květen 24 19:30:35 CEST 2010

JF> Výhoda OziExploreru a bitmapových map se projeví v okamžiku, kdy si potřebujete vyrobit své vlastní mapy. Pak skutečně srovnáváte
JF> nesrovnatelné, protože vlastní vektorové mapy pro Garmin si nejspíš neuděláte. Každý musí uvážit, co přesně od navigace očekává, a
JF> podle toho vybírat.

JF> JF

JF> P.S. Navigaci po trase nebo její záznam samosebou Ozi umí :-)

Ako Wek napisal v inom prispevku: navigacia je hlavne o ludoch. Je to
nastroj a nastroje si kazdy vybera podla svojej potreby ci podla
moznosti. A hlavne tie nastroje treba spravne a primerane vyuzivat.

Podla mna v sucasnosti uz nie je potrebne vyrabat si vlastne mapy.
Respektive je malo dovodov na vyrobu vlastnych map. Ja osobne by som
neskenoval papierovu mapu, aby som ju natlacil do PDA s malym displejom
v ktorom baterky vydrzia par hodin. To si jednoducho bez prace hodim
papierovu mapu s "najlepsim displejom" do batohu.

Je mi jasne, ze Ozi vie navigovat po trase. Problem je v tom, ze ta
mapa ziadne trasy nepozna. Trasy si musite naklikat, nahrat z inych
zdrojov ci najlepsie preslapat zo zapnutm zaznamom (ak vydrzia
baterky).