GPS navigace

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 24 18:43:00 CEST 2010

Navigacia je predovsetkym o ludoch, ako napokon vsetko.

Je to priam akademicky ukazkovy problem vztahu stroja a "moderneho" cloveka. Web je plny anekdot o tom, kto kde ako smiesne ci tragicky zabludil kvoli navigacii. To, co ste napisali o mapach, je zase klasicke sebazotrocovanie (s urcitou davkou nadsadzky).

Zena ma onoho casu dotlacila do nejakeho Mia (odmietol som blizsie skumat tuto "problematiku"). Niekolkokrat sme sa dobre zasmiali, ked nas teta poslala priamo opacnym nez spravnym smerom, a po 200 metroch nas nutila otocit sa do protismeru cez dve plne na frekventovanej hradskej. Naposledy nas bez najmensieho zavahania odviedlo v Budapesti namiesto na namestie Hrdinov niekam do hlbin Ferencvaros-u a tam pokojne zahlasilo, ze sme na mieste (pekne na tom je to, ze to Mio je snad madarske, no je jasne ze cheli zmiast nase tanky :-) ). Odvtedy je slahnute niekde na dne zasuvky.

wek