GPS navigace

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Pondělí Květen 24 18:39:34 CEST 2010

TOPO czech 3 je tusim pro Garmin a  vychází ze stejného mapového dila tudiz je to mapove to same. Ja reagoval na pozdavek navigace pro PDA WM6.5 a tam nic takového nevyslo nebo o tom nevim a resenim je prave Ozi + mapy.

.

Jinak k mapovemu dilu, vychází se z topograficke mapy 1:10000 CÚZK na kterme se pracuje od 70 let , tusim, ze první mapa vysla v roce 1971 ,

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Josef Dvořáček - José
Sent: Monday, May 24, 2010 6:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: GPS navigace

Je to nejak porovnatelne s TOPO czech 3 ?
Zil jsem v presvedceni ze topo czech 3 je nejlepsejsi.

jose

2010/5/24 Pavel Novotný <novotny.pp na atlas.cz>

Navigace je o mapach a nejpodrobnejsi co lze bezne pro CR sehnat je http://www.oziexplorer.com/

A k tomu si stahnout z netu Zakladni mapu CR 1:10.000 , coz je asi nejkomplexnejsi a nejpodrobnejsi mapove dilo ke kteremu se lze v digitalizovane podobne bezne dostat.

Jediny problem je velikost,  mapových čtverců je 4572 , jde o bitmapy a celkova velikost je skoro  11GB

Pro zajimavost deleni CR na mapove ctverce http://rs356l32.rapidshare.com/files/87994480/2118275/ZM10_klad_listu_1-400000.jpg

PN