RE: OT: Oční optika [Was: Re: ot: ubudanie casu ma dosledky :-)]

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Květen 22 19:57:26 CEST 2010

Nezatmaví, v autě je totiž docela tma sama o sobě a UV filtr asi bude mít
hodně skel. V kabriu by to samozřejmě fungovalo... :)
Problémy nejsou právě v tom smyslu, že by nastala situace, kdy není vidět,
protože se vjelo ze světla do tmy a brýle se nestihly přizpůsobit.