Re: OT: Oční optika [Was: Re: ot: ubudanie casu ma dosledky :-)]

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Květen 22 19:52:18 CEST 2010

Ja reagoval na tvrzeni v "aute s tim problemy nejsou". Asi jsem to
spatne pochopil. Ja s tim, ze se v aute neztmavi problem mam. Mozna je
to tim, ze mam sklo v aute s UV filtrem a v jinych autech se treba
aspn castecne zatmavi, nevim. Jen jsem to nadhodil, jako dalsi
zkusenost, aby pak nedoslo k prekvapeni. Vam se ty bryle teda v aute
zatmavi, nebo ne (doufam ze to auto neni cabrio :D )? Nejsem schopen
to vydedukovat. :)

PK