Prud chladnicky - vysledok

hobby na rq-elektronik.sk hobby na rq-elektronik.sk
Čtvrtek Květen 20 11:13:53 CEST 2010

zdravim,

mini chladnicka Hyundai RSB050WW7 isla z ciastocne /70%?/ nabitej
autobaterie 40Ah nieco cez 12hodin. zapol som to naobed,napatie bolo
12,33V, 22:40 bolo 11,83V, o polnoci to este islo. niekedy potom sa to
vyplo /pipanie ma zobudilo/, zial rozospaty som si nezapisal cas - ale
bola este tmava tma. udavane napatia su pri beziacom kompresore.
chladnicka bola prazdna a stale zatvorena.

cele to slo z menica GP-12-600, genius power, v TME oznacenie
PSB12/230-600.

menic ma funkciu soft start, preto zapinanie kompresora bolo take akosi
roztahane, vtedy blikla cervena ledka. menic zaroven zapina ventilator
uz pri vysokom prude, necaka na ohriatie. co sa mi vsak nepacilo bol
zvuk ventilatora - pri max otackach to znelo ako vy**bane lozisko.

skusal som este GP-12-300, ten sa nechytil ani raz. 300W menic z
http://www.avelmak.sk/index.php?lm=749&pg=det&article=24303 siel ked
bola bateria uplne nabita - parkrat, potom uz nie.

este ohladom temy som nasiel prijemne citanie na
http://www.deramax.cz/menice-napeti/t-115/

p.rosko