Prud chladnicky

aze azehw na volny.cz
Úterý Květen 18 12:24:29 CEST 2010

Já myslel, že to máte pro sebe. V tomto případě by ten 600VA měnič měl
stačit i pro náraz při zapnutí a malý motorek se s tím vyrovná. Já si nechci
rozvody v domě zarušit obdélníky ani stovlami harmonických z nekvalitního
sinusového měniče.
AZE

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 18, 2010 11:23 AM
Subject: Re: Prud chladnicky

Modifikovaná sinusovka...mám tady 300VA, bez problémů napájí úsporky 230V a
žárovky, ale netroufám si ho připojit na nic jiného. Za ním připojený
elektronický jednofázový elektroměr, časové relé a relé 230V se přehřívají.
Čekám na sinus, ale mám obavy z těch levných, aby to nerušilo a nedělalo
neplechu. Motoerk chladničky to jistě utáhne, používám starou UPS 250VA (s
trafem) jako zálohu pro malé klasické oběhové čerpadlo Grundfos. Vrčí, ale
běží. Jiné s elektronickou regulací to zjevně namá rádo, je z něj slyšet
periodicky se zvyšující a snižující bručení (perioda asi tak 4s). Takže
proto a nejen proto sinus.
AZE