Nie celkom OT, ale rozhodne PIATOK: kde vsade su 8-bity

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 14 23:29:09 CEST 2010

 14.5.2010, 23:17:29

Nemyslim si , ze tenhle konektor slouzi primarne k programovani MCU.
Na to jsou jine postupy, napr. ICT tester.
Tenhle konektor pravdepodobne slouzi predevsim ke komunikaci MCU s
testovacim zarizenim pri zaverecnych testech na montazni lince, popr
je urcen pro pouziti mino vyrobni zavod.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz