Nie celkom OT, ale rozhodne PIATOK: kde vsade su 8-bity

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Květen 14 22:06:37 CEST 2010

samozřejmě, že to má naprogramované již od výrobce čipů. Ale jak by to updatovaly? I ve velke firmě se dělají chyby:-) Ono, když mezi posláním SW a dodáním zařízení je i 8 týdnů, tak se občas i někajá „Majoj” chybka objeví.

ced