Hadanka s ATMega128

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Květen 12 08:03:23 CEST 2010

Tento problem to nevyresi ani na hadanku neodpovi, ale zkouseli po tom
power-cycle precist obsah FLASH pres ISP? Pripadne FLASH jen vymazat a
precist pres ISP. Jaky je 'rozsah skod'.

A k tomu 'zapominani FLASH' - nechce se mi ted presne badat elektricke
pomery v zapojeni bunky FLASH, ale nemuze dochazet k tomu, ze dokud je
pritomno napajeni, tak FLASH naboj udrzi tam kde ma byt (otazkou je
jak dlouho, ze:)), ale po vypnuti naboj 'utece'. V podstate
mezistadium opotrebeni FLASH...
Marek
PS: omlouvam se pokud pisu prilis velke bludy, nejak se dnes nemohu probudit...