invertujuci operak

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 11 14:36:37 CEST 2010

 11.5.2010, 14:31:46

Mejme invertujici OZ se zelilenim -1 a +IN zapojenym na 0V.
Na vstupu operacni site je napeti -1V, na OUT OZ +1V a na -IN 0V.
V case t0 se vstupni napeti zmeni na -2V. Jak bude ten hloupy operak
vedet, ze ma zvednou svoje vystupni napeti na +2V, kdyz by neumel
zpracovat napeti na -IN mensi nez 0V ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz