invertujuci operak

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Úterý Květen 11 14:28:56 CEST 2010

Toto plati pouze v ustalenem stavu. Pokud se vstupni napeti skokove
zmeni, tak se na neinvertujici vstup zaporne napeti dostane a hrozi latch.
Pokud operak snese alespon nizke zaporne napeti, tak by se to snad
takhle realizovat dalo, ale chtelo by to omezit vyskyt zaporneho napeti
na tu mez udanou v datasheetu (ochranne diody).

Tosa