OT programovanie v C: perla z nasho Labuanu

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Květen 11 05:50:13 CEST 2010

Ale ono se to i v MSVS6 dalo nastavit ve vlastnostech projektu, jen je
problem v tom, ze implicitni nastaveni bylo to nestandardni, ne? Myslim
tu platnost promenne deklarovane for (int i = ...), ja misto prepisovani
zdrojaku menim nastaveni. Zvykl jsem si totiz na tuto nestandardni
vlastnost a kdyz jsem presel na VS2008, nic jsem nezkompiloval bez
problemu ;-)