OT programovanie v C: perla z nasho Labuanu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Květen 10 22:57:58 CEST 2010

Je to vcelku zaujimave, precital som si ten odstavec v n1256 a fakt by
to malo byt mozne. Skusil som teraz starsi kompilator od Borlandu 5 a
v nom to pre C (nie C++) skompilovat slo. Potom som prehladal options
a nasiel som tam defaultne zapnute Borland extensions. Prepol som na
ANSI a hla, uz to skompilovat nejde.
Kedysi, ked som programoval v BC++, pouzival som vylucne C++ a tam je
deklaracia vo for povolena, takze som to bral ako bezny zapis.
Platnost premennej spravne konci ukoncovacou zatvorkou cyklu. Potom
som presiel na MSVC6 tiez v C++ a kvoli nekonciacej platnosti
premennej som si postupne odvykol deklarovat premennu vo for. Takze
ked som bol donuteny prejst na ciste C, ani som nepostrehol, ze to nie
je (podla kompilatorov) mozne. Ostal vo mne len ten pocit nasrdenia z
prechodu BC++ -> VC++ 6, lebo som musel prepisovat existujuce
zdrojaky..

miro

Dňa 10.5.2010, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):