kalibrace oscilatoru AVR

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Květen 10 23:06:35 CEST 2010

Na toto su volne hotove rutiny. Urcite v projekte V-USB
http://www.obdev.at/products/vusb/index.html a mozno je na to aj
appnote priamo od Atmela (nechce sa mi teraz hladat). Suhlasim ale s
wek-om, ze dlhodoba stabilita je otazna. Tieto autokalibracne rutiny
su dobre, pokial su trvalo pritomne vo firmware a z casu na cas sa
pouziju na prekalibrovanie. Otazne je, ci na to bude pre konkretny
projekt v ATtiny dost volnej pamati a ci bude k dispozicii frekvencia
voci ktorej sa bude dat kalibrovat...

miro