[OT]: ekologicka likvidace chemikalii po leptani

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Čtvrtek Květen 6 17:55:49 CEST 2010

Ale kdeze
CuCl2 je medziprodukt
CuCl je produkt po leptani (logicky CuCl2 sa zredukuje pridanim Cu na 2CuCl)
Okrem toho CuCl2 sa pouziva casto v priemysle na leptanie miesto FeCl3
lebo sa da regenerovat pomocou HCl a O2.