[OT]: ekologicka likvidace chemikalii po leptani

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Květen 6 15:14:34 CEST 2010

No, pozrel som nejake bezpecnostne listy a CuCl a CuCl2 su klasifikovane
ako zdraviu skodlive a nebezpecne zivotnemu prostrediu. (mam dojem ze
CuCl2 je finalny produkt pri leptani, CuCl je iba medziprodukt)

FeCl3 je klasifikovany iba ako zieravina.

Mne to staci, aby som pouzity chlorid nerozlieval kdekade a tvrdil, ze o
nic nejde.

-m-