[OT]: ekologicka likvidace chemikalii po leptani

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Květen 6 11:19:54 CEST 2010

Zdravím,
  já si ale nejsem jist, zda tím elektrolytickým postupem dojde ke zpětné reakci
  Fe2+ na Fe3+, řekl bych, že to železo si to nebude chtít nechat líbit a bude
vznikat roztok FeCl2 + HCL. A kromě toho nevím, zda tou elektrolýzou se bude
vylučovat jen měď a to železo ne, asi by se muselo použít vhodné napětí, aby
měď už šla a železo ještě ne (rozdíl elektronegativit obou prvků).
  Zdraví Pavel