[OT]: ekologicka likvidace chemikalii po leptani

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Čtvrtek Květen 6 11:23:06 CEST 2010

No chemicky těžko, ale zkusil bych elektrolýzou, s grafitovou anodou,
případně kolem té anody ještě nějaké diafragma (molitan) aby se
regenerovaný roztok nedotal přímo k vyloučené mědi.. Na katodě se měď
vyloučí. Je to neověřený návod, teď jsem to vymyslel, takže jen pokud si
chcete zaexperimentovat.
Lubor