OT Dotaz na sitare Asus RX 3042H

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 4 15:18:44 CEST 2010

On Tue, 4 May 2010, RV wrote:

> No ja potrebuju ty sitovky tri - stacily by 2x 100Mb a 1x 1Gb pro LAN.
>
> na tohle je skvele distro IPcop, ktere jsem kdysi davno pouzival - bohuzel ac
> umi az ctyri rozhrani a hromadu dalsich sitovych vychytavek tak neumi
> konfiguraci se dvema RED sitema
>
> nevite nekdo o nekjakem podobnem distru co umi dve WAN?

Nevim jak distro, ale to je vzdy otazka nejakeho testu ktery testuje
dostupnost neceho z jedne a druhe adresy a podle vysledku nastavi def.
routu. Takze by to melo jit kdekoliv. Neco je popsane tady :

http://blog.taragana.com/index.php/archive/how-to-load-balancing-failover-with-dual-multi-wan-adsl-cable-connections-on-linux/